Акмеограма
« 17 » вересня 2020 р.
П.І.П. Носатова Вікторія Костянтинівна
Стать: жіноча
Вік: 33 роки
Освіта: повна вища, Запорізький національний університет 2010
Спеціальності за дипломом: спеціаліст, викладач англійської мови та літератури, викладач німецької мови
Кар'єрне зростання: 2010 рік - вчитель англійської мови
Рівень кваліфікації: Спеціаліст першої категорії
Вивчення ППД: «Використання сучасних технологій для вивчення англ. мови», газети 'Англійська мова та література' 2010-2020 н.р.; Бонк Н.А., Котій Г.А. Підручник англійської мови; Virginia Evans. Grammarway; Welcome. Express Publishing; Liz and John Soars. Headway. Oxford University Press, Cухомлинський В., Амонашвілі Ш., Шаталова В., Ільїна Є., Лисенкова С., Пометун О., Пироженко Л., Дияківська І., Фрідман Л., Коротаєва Є., Ляховицький М., Китайгородська Р., Пометун О.
Найбільшу увагу заслуговує вивчення таких джерел як:
1). Федусенко Ю. І. Граючись - перемагаємо! Дидактична гра як засіб навчання іноземних мов молодших школярів: результати педагогічного експерименту / / Ю. І. Федусенко. // Рідна школа. - №11. - С. 30-34.
2). Федусенко Ю. І. До проблеми використання ігор у змісті сучасного підручника іноземної мови для початкової школи / Ю. І. Федусенко - Київ, 2004. - (Педагогічна думка). - С. 124-131.
3). Федусенко Ю. І. Пізнавати світ у грі / Ю. І. Федусенко. // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2003. - №1. - С. 78-84.
4). Федусенко Ю. І. Особливості впливу навчально-ігрової діяльності на розвиток основних психічних процесів у молодшому шкільному віці / Ю. І. Федусенко. // Рідна школа. - 2005. - №4. - С. 23-25.
5). Фіцула М. М. Педагогіка / М. М. Фіцула. // Академія. - 2000. - С. 79.
6). Дьоміна І. Як навчання на основі ігор розвиває навички 21-го століття [Електронний ресурс] / Інна Дьоміна. - 2018. - Режим доступу до ресурсу: https://nus.org.ua/view/yak-navchannya-na-osnovi-igor-rozvyva-navychky-21-go-stolittya/.
7). Ігри для дітей англійською мовою [Електронний ресурс]. - 2018. - Режим доступу до ресурсу: https://www.englishdom.com/blog/igri-dlya-ditej-anglijskoyu-movoyu/.
8). Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи. [Електронний ресурс] / [Л. Гриневич, О. Елькін, С. Калашнікова та ін.]. - 2016. - Режим доступу до ресурсу: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf.
9). Панкратова А. Ю. Дидактичні ігри на уроках англійської мови [Електронний ресурс] / Альона Юріївна Панкратова. - 2015. - Режим доступу до ресурсу: https://urok-ua.com/dydaktychni-ihry-na-urokah-anhlijskoji-movy/.
10). Тарасюк О. М. Ігри на уроках англійської мови [Електронний ресурс] / Ольга Михайлівна Тарасюк. - 2018. - Режим доступу до ресурсу: https://vseosvita.ua/library/igri-na-urokah-anglijskoi-movi-4822.html.
11). Федорова О. С. Елементи гри як заохочення до вивчення предмету на уроках англійської мови в початковій школі [Електронний ресурс] / Олена Станіславівна Федорова. - 2018. - Режим доступу до ресурсу: https://vseosvita.ua/library/elementi-gri-ak-zaohocenna-do-vivcenna-predmetu-na-urokah-anglijskoi-movi-v-pocatkovij-skoli-90564.html.
Тема педагогічного досвіду: Розвиток комунікативних умінь та навичок учнів на уроках англійської мови за допомогою дидактичної гри
Кількість років роботи над проблемою: 3 роки
Громадська діяльність: член профсоюзного комітету (ревізійної комісії)
Результативність педагогічної діяльності: участь дітей у районних олімпіадах та конкурсах
Оприлюднення досвіду:
2018-2021 н.р. - оприлюднення досвіду у портфоліо на Google диску школи (спільний диск), відкриті уроки 2013-2014, 2017-2018, 2020-2021 н.р., виховний захід "Ознайомлення молодших школярів зі святом Halloween" - 2020 н.р., проведення конкурсу Гринвіч - 2020-2021 н.р., захист досвіду на методичній раді, виступ на педагогічній раді - 2017 н. р. «Розвиток творчості та креативності як шлях до формування в учнів здоров'язберігаючих компетентностей та соціалізація учнів», виступ на педагогічній раді «Проблеми формування мотивації навчальної діяльності учнів на уроках іноземної мови» - 2020 н.р., статті на сайті Всеосвіта (5 статей з сертифікатами та грамотами) - 2020 н.р., презентація та захист випускної роботи на курсах підвищення кваліфікації - 2020 н.р., виступ на районному методичному об'єднанні (проведення майстер-класу) «Засвоєння нових лексичних одиниць за допомогою дидактичної гри» - 2020н.р., створено власний сайт та Youtube канал - 2020 н.р., розроблення онлайн ігор на ігровій платформі Kahoot. Виступ на районному методичному об'єднанні (заслуховування досвіду "Розвиток та удосконалення комунікативних умінь та навичок учнів на уроках англійської мови за допомогою дидактичних ігор"(19.01.)).
Проведено майстер-клас у творчій районній групі "Open School": "Пояснення роботи на платформі moodle.zp.edu.ua Специфіка викладення матеріалів"(19.01.) Посилання на пояснювальне відео https://www.youtube.com/watch?v=65wDUkkzz1c
Результати навчальних досягнень учнів (у відсотках): 67 %
Результати атестації: претендує на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії»
Самооцінка професійної підготовки (за 10-бальною шкалою):
Зміст предмету: 10 Методика виконання: 10
Педагогіка: 10 Психологія: 10
Найбільш розвинені якості: відповідальність, прагнення до самовдосконалення, артистизм, уважність
Ціннісні компоненти професійної діяльності: творчий потенціал, толерантність, вимогливість до себе та учнів
Характерологічні особливості: доброзичливість, комунікабельність, врівноваженість
Педагогічні інновації: інтерактивне навчання, проектні технології, ситуативні вправи на розвиток комунікативних навичок учнів, дидактична гра - засіб засвоєння нових Л.О.
Висновки: Носатова В.К. відповідає посаді, яку займає, встановити кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії»